Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Telekung Reehans Pilihan Muslimah semakin dikenali ramai setelah syarikatnya telah menganjurkan kontest yang mendapat penyertaan yang ramai daripada blogger Malaysia. Ini satu penjenamaan yang terbaik untuk mempromosikan telekung terbaru mereka. Mereka telah mengunakan satu tagline yang amat menarik iaitu, "Ibadat Selesa, Insha Allah Hidup Ceria".



Telekung Reehans Pilihan Muslimah
Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Butik Reehans Telekung sudah semakin dikenali ramai. Sebuah syarikat Bumiputera yang beragama Islam, telah diinovasikan oleh Reehans Telekung. Butik ini telah membuka di Alor Star, Kedah pada bulan Jun 2015 yang lalu. Kini telah mempromosikan telekung mereka di dalam satu kontest yang besar khas untuk blogger Malaysia.

Jika berminat untuk serktai kontest ini bolehlah layari di Telekung Reehans Pilihan Muslimah yang dikelola oleh Hasrul Hassan dan dianjurkan oleh Reehans Telekung. Hadiah yang mereka tawarkan amat lumayan, rugi jika tidak menyertainya.

Pelbagai Koleksi Telekung Terdapat Di Reehans Telekung

Diantara koleksi yang terdapat di Reehasn Telekung adalah "Telekung Reehans Nur", "Telekung Reehans Rania" dan "Telekung Reehans Balqis".

Kain Telekung Reehans sangat eksklusif dan diperbuat daripada benang yang bermutu tinggi, fabrik yang yang terbaik dan terpilih iaitu English Cotton dan Italian Velentro. Ia direka khas untuk keselesaan kepada pemakainya. Ia sangat sesuai untuk mengerjakan ibadah dan medirikan solat lima waktu.

Telekung Reehans juga boleh dibuat hadiah, hantaran untuk perkahwinan, hantaran di majlis pertunangan, hadiah hari lahir, hadiah sambutan ulangtahun perkahwinanan dan sebagainya.

Ada pelbagai warna, corak, bentuk, corak bunga yang  dihasilkan untuk kaum muslimah. Diantara warna yang terdapat pada Telekung Reehans adalah warna dusty pink, grey, light white, mint blue, purple violet, green ocean, vanila cream dan banyak lagi. Wanra sebegini memang disukai oleh kaum muslimah, leboh lagi ketika menghadiri diri di majlis perkahwinan.

Boleh dapatkan di butik mereka untuk bahagian tempahan atau pembelian di bawah:

Di Alamat:

814-B, LORONG TUANKU MOHAMAD,

JALAN PERSIARAN SULTAN ABDUL HAMID,

05050, ALOR STAR KEDAH,

MALAYSIA

Jangan lupa dapatkan Telekung Reehans Pilihan Muslimah sempena dengan Hari Raya Haji yang akan menjelang tidak lama lagi.
Kongsikan Artikel Ini :
+
Sebelumnya
« Post Sebelumnya
Seterusnya
Post Seterusnya »
8 Komentar untuk "Telekung Reehans Pilihan Muslimah"

Terbaik artikel ini bro..sayangnya tak masuk kontest..

Yalah... memang rugi tak masuk kontest. Saya buat pun sekadar nak menguji blog saya ini. Adakah boleh bersaing dalam kontest SEO.

test bro..jgn x test...kalau bro nk cuba guest post pun bleh...

sy bagi post dlm blog sy...

Terima kasih di atas pelawaan Akuaka. Menarik bunyinya...

Semoga berjaya abang Kamil dalam contest ni..

Insya Allah. moga Noriza Rahman pun berjaya juga...

Moga jenama telekung reehans ini dapat duduk sebaris dengan jenama lain

Yalah.... harap-harap telekung reehans ada tempat di hati muslimah.

Jangan segan untuk memberi komen.
Saya akan membalas komen anda nanti.

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
|Template ByKunci Dunia | Design By sensasi2020
Back To Top